Službu Servis 24, která umožňuje přístup k účtu pomocí telefonu či Internetu, má sjednáno již 506 636 klientů České spořitelny. Česká spořitelna tak má jednoznačně největší počet uživatelů tzv. přímého bankovnictví na trhu v České republice.
Vedle telefonního a internetového bankovnictví, které jsou dostupné společně za jediný poplatek a s jednou sadou identifikačních znaků právě prostřednictvím služby Servis 24, nabízí Česká spořitelna také obsluhu účtu z mobilního telefonu - GSM Banking SIM Toolkit, a firmám obsluhu účtu prostřednictvím softwaru z počítače – Homebanking.
Stále roste počet klientů, kteří využívají více než jeden z produktů přímého bankovnictví České spořitelny. V současné době na jednoho klienta v průměru připadá 1,27 produktu přímého bankovnictví.
Služby přímého bankovnictví umožňují klientům obsluhu účtu bez nutnosti návštěvy pobočky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Telefonní a internetové bankovnictví i službu GSM SIM Toolkit lze navíc použít odkudkoliv, a to i mimo Českou republiku. Služba Servis 24 Internetbanking získala první místo v soutěži Zlatá koruna 2003 jako nejlepší produkt internetového bankovnictví v České republice. Česká spořitelna byla první bankou v České republice, která zavedla přímé bankovnictví pro občany – šlo o službu Sporotel, Česká spořitelna ji uvedla na trh již v roce 1996.
Zdroj: tisková zpráva ČS



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
