V prvním pololetí 2003 poskytla stavební spořitelna celkem 11 523 nových úvěrů ze stavebního spoření a překlenovacích úvěrů v objemu 2,3 mld. Kč.
"Rostoucí zájem klientů v oblasti úvěrových obchodů očekává Stavební spořitelna České spořitelny také v druhé polovině roku," sdělil Friedrich Weiss, člen představenstva a náměstek generálního ředitele Stavební spořitelny České spořitelny a dodal: "Předpoklad vývoje podporuje mj. skutečnost, že od ledna 2003 využilo téměř 2500 klientů možnost rezervovat si úvěr ze stavebního spoření."
Počet poskytnutých úvěrů i jejich výše vykazují vzestupný trend. Jen v červnu 2003 vzrostl počet poskytnutých úvěrů ze stavebního spoření ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 43, 3 procent, jejich výše o 67, 4 procent. Počet překlenovacích úvěrů vzrostl meziročně za toto období o 56,4 procent, jejich výše o 108 procent.
Klienti Stavební spořitelny České spořitelny využívají prostředky ze stavebního spoření nejvíce na pořízení staršího bytu nebo rodinného domu. Stavební spořitelna České spořitelny ale zaznamenala také nárůst u investic na stavbu rodinných domů a koupi nových bytů. Klienti v prvním pololetí roku 2003 investovali do rekonstrukcí a modernizací svého stávajícího bydlení či využili prostředky na ostatní investice spojené s bydlením.
Stavební spoření svými výsledky potvrzuje svou pozici nejdostupnějšího a nejčastěji využívaného prostředku financování individuálních bytových potřeb obyvatel ČR. Jako takové úspěšně naplňuje svou roli jednoho z pilířů státní bytové politiky a sociální politiky vůbec.
Zdroj: tisková zpráva Stavební spořitelny České spořitelny



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
