I v roce 2003 tak skupina navazuje na úspěšné hospodaření z roku 2002, který například Credit Suisse Life & Pensions penzijní fond a. s. zakončil s rekordním zisk 611 mil. Kč.
V prvním pololetí 2003 pak tento penzijní fond dosáhl zisku ve výši 582 mil. Kč, což ve srovnání s rokem 2002 (= společný zisk Credit Suisse Life & Pensions penzijní fondu a. s. a Vojenského otevřeného penzijního fondu a.s.) představuje zlepšení o 117 mil. Kč (25% nárůst). K 30. červnu 2003 se zvýšil počet jeho klientů na 610.809, čímž si udržel s téměř čtvrtinovým podílem udržel své dominantní postavení na trhu.
Penzijnímu fondu skupiny Credit Suisse Life & Pensions vzrostl i objem aktiv pod správou, která k poslednímu dni v pololetí dosáhla částky 19 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o více než 3,3 mld. Kč (21% zvýšení). I podle objemu spravovaných aktiv si tak Credit Suisse Life & Pensions penzijní fond a. s. upevnil pozici domácí jedničky mezi penzijními fondy.
Také Credit Suisse Life & Pensions pojišťovna a. s. navýšila za prvních šest měsíců letošního roku objem aktiv pod správou na 2,2 mld. Kč (meziroční nárůst o 43 %) a počet klientů dosáhl 66 775 (meziroční navýšení 12%). V předepsaném pojistném v životním pojištění v prvním pololetí 2003 dosáhla částky 585 mil. Kč, což představuje meziroční nárůst o 20 %.
"Plynulé zlepšování hospodářských výsledků celé skupiny Credit Suisse Life & Pensions je samozřejmě naším hlavním cílem. Jsem ale rád, že se nám ho daří dosahovat i díky zlepšování služeb obou našich společností. Pevně věřím, že zejména u penzijního fondu se také jedná o důkaz naší připravenosti stát se spolu s dalšími penzijními fondy jedním z hlavních pilířů i budoucího komplexního důchodového systému" komentoval výsledky Ing. Petr Žaluda, generální ředitel skupiny Credit Suisse Life & Pensions v České republice.
Zdroj: tisková zpráva



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
