Logo, které připravila banka UniCredito Italiano S.p.A., majoritní akcionář Živnostenské banky, se skládá ze značky - červené koule se stylizovanou bílou jedničkou - a černého logotypu: Živnostenská banka, UniCredit Group. Stejný motiv červené koule se stylizovanou jedničkou již používá UniCredito Italiano. Logo má vyjadřovat profesionalitu, zkušenost, otevřenost vůči klientům a vnějšímu světu a reprezentovat aktivní a efektivní finanční instituci.
Živnostenská banka nyní prochází rebrandingem. Návštěvníci internetových stránek Živnostenské banky se mohou od pondělí 15.9.2003 seznámit s novou vizuální podobou stránek banky ve webu. Živnobanka připravuje v novém designu veškeré firemní tiskoviny či označení obchodních míst. Své nové logo již Živnostenská banka začala používat v tiskových inzerátech.
Nové logo ve stylu UniCredit Group nahrazuje dosavadní logo s motivem majáku, které Živnostenská banka používala od roku 1999.
Zdroj: tisková zpráva ŽB



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
