Cílem studie Scott & Rose bylo zjistit, zda banka dokáže s firmou poptávající konkrétní produkt individuálně pracovat a nabídnout jí srozumitelně to, co potřebuje. Banky byly osloveny přes internet, telefonní centrum a uskutečnilo se také jednání na pobočkách za pomoci mystery shoppera zastupujícího reálnou společnost.
Do sledování bylo zařazeno deset bank včetně Volksbank CZ. Volksbank byla hodnocena velmi dobře napříč celým bankovním spektrem právě v osobním přístupu pracovníků poboček ke klientovi. V oblasti termínovaných vkladů se Volksbank umístila jako jedna ze dvou bank s nabídkou nejvyššího zhodnocení prostředků v rámci osobní nabídky.
„Neodmyslitelnou součástí dlouhodobé strategie Volksbank CZ je právě individuální přístup ke klientům a jejich potřebám. To jsou pro nás, ve vztahu ke klientům, nejdůležitější hodnoty, které ctíme. Díky hlubokému pochopení a znalosti zákaznických potřeb jsme schopni nabídnout našim klientům skutečně individuální řešení," okomentovala výsledky výzkumu Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
