Penzijní fond České pojišťovny tak podle očekávání výrazně překoná dosud nejvyšší dosažený zisk realizovaný v loňském roce. Rychlý nárůst v současnosti zaznamenává rovněž objem aktiv ve správě, který v desátém měsíci dosahoval téměř 11 miliard Kč.
PFČP, který je součástí největší české finanční skupiny, i na začátku čtvrtého čtvrtletí vykazuje růst ve všech ukazatelích hospodaření. "Doposud dosažený zisk je velmi dobrou zprávou pro naše klienty, neboť jejich prostředky v tomto roce opět zhodnotíme nad úroveň bankovních produktů", komentuje výsledky Tomáš Matoušek, výkonný ředitel společnosti. Realizovaný zisk je výsledkem konzervativní investiční strategie PFČP, která preferuje bezpečnost klientských vkladů při zachování stabilní a dlouhodobě nadprůměrné míry výnosu.
Na základě nedávno schválené novely zákona o penzijním připojištění budou mít penzijní fondy od 1. dubna 2004 větší možnosti pro investování v zahraničí. V PFČP se proto již nyní tvoří nová investiční strategie. "Chceme, aby naši klienti mohli profitovat na investicích do cenných papírů nejlepších zahraničních společností a zároveň hodláme nadále pečlivě chránit jejich peníze. Investice do kvalitních podnikových dluhopisů a akcií vyspělých zemí umožní lépe diverzifikovat naše portfolio, a proto od nich očekáváme pozitivní dopady na budoucí výnosy", doplňuje Tomáš Matoušek.
PFČP má dnes 456 tisíc klientů a na konci října spravoval aktiva ve výši 11 miliard Kč. Od začátku letošního roku tak objem jeho aktiv vzrostl o 41 %. Jenom během třetího kvartálu letošního roku si klienti naspořili dalších 743 milionů Kč.
Penzijní fond České pojišťovny je druhý největší poskytovatel penzijního připojištění v České republice. Společnost patří do finanční skupiny České pojišťovny a své služby nabízí jak individuálním klientům tak i zaměstnavatelům.
Zdroj: Tisková zpráva PF ČP



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
