Nejvstřícnější bankou je Fio banka

25.04.2012 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Podle výzkumů je jedním z rozhodujících faktorů pro posuzování a výběr banky její vstřícnost. Z výsledků pravidelného klientského ratingu Vstřícná banka vyplynulo, že Fio banka je nejvstřícnější bankou roku 2011 i 1.Q 2012.

Hodnocení ankety Vstřícná banka se sestává z hlasování uživatelů, hodnocení odborníků i poplatkové vstřícnosti. Fio banka razí strategii nulových poplatků za běžné služby, které jsou dostupné na 65 pobočkách v ČR. Pro klienty vyvíjí novinky, jakou byl například první Smartbanking uvedený na trh v ČR v minulém roce.

Od začátku roku 2012 nabídla Fio banka klientům nový design Internetbankingu, otevřela čtyři nové pobočky, zvýšila počet bankomatů na 100 a uspořádala již přes 50 bezplatných seminářů zdarma pro zájemce o investování.

• Chcete ušetřit na bankovních poplatcích? Spočítejte si možnou úsporu.
• Zajímáte se o investování? Jak začít zjistíte zde.

 

clip_image002.jpg

 

 

 

 

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Tiskové zprávy