"Kampaň za necelé dva miliony korun bude probíhat od 14. 8. do 12. 12. 2012. Jádrem kampaně je přímá komunikace na stávající klientky, které ještě nemají uzavřeno životní pojištění. Další částí kampaně je komunikace především v tisku, internetu a samozřejmě na obchodních místech pojišťovny. Chtěli bychom oslovit především ženy ve věku 20 až 45 let, které aktivně řeší otázky své budoucnost," uvedl marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Kampaň bude ve stejném termínu provázet i soutěž o vůz Suzuki SX4 a devět voucherů v hodnotě 10 tis. Kč na exklusivní celkovou proměnu image v luxusním kosmetickém studiu. „Soutěže se může zúčastnit každá žena, která u nás v termínu kampaně/soutěže uzavře životní pojištění a zodpoví co nejpřesněji dvě soutěžní otázky prostřednictvím SMS zprávy,“ doplnil Petr Kleiner.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
