Jde o další z integračních kroků skupiny MetLife, která vstoupila na český trh v roce 2010 akvizicí Amcico pojišťovny a.s. a tento rok, prostřednictvím Amcico pojišťovny, pokračovala v akvizičních aktivitách a získala pojišťovnu Aviva. Obě pojišťovny nyní společně reprezentují celosvětovou značku MetLife.
V důsledku těchto kroků MetLife, Inc., přední světový poskytovatel životního a důchodového pojištění a zaměstnaneckých benefitů, v České republice výrazně posílil a v současné době mu patří 7. místo v kategorii prodeje životního pojištění na českém pojistném trhu.
„S trochou nadsázky se dá říci, že Snoopy, který je celosvětově symbolem značky MetLife, si tak dál získává český trh,“ dodává k této změně Daniel Martínek, generální ředitel MetLife pojišťovny. „Pejsek Snoopy byl před téměř 30 lety zvolen symbolem pojišťovny MetLife pro svou vlídnost, srdečnost a přátelskost, což jsou hodnoty, které jsou nám blízké, a které chceme uplatňovat i ve vztahu k našim klientům.“



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
