Fio banka překročila hranici 200 tisíc klientů

20.09.2012 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Fio banka získala od začátku roku již přes 60 tisíc klientů a její klientská základna tak nově činí více než 200 tisíc.

Jde o zhruba třicetiprocentní nárůst počtu nových klientů oproti stejnému období minulého roku, česká Fio banka tedy úspěšně pokračuje v dynamickém rozvoji.

Fio banka, která sbírá ocenění odborníků i veřejnosti, registruje v tomto roce opět vyšší přírůstky klientů. Hlavní motivací, s níž noví klienti přicházejí, je především možnost ušetřit nemalé částky za bankovní poplatky. Tento argument je společný pro všechny uživatele běžných účtů, obzvláště silný je však u podnikatelů a firem, kterým unikátní nabídka Fio banky pomáhá ušetřit i desetitisíce korun ročně. Druhou hlavní skupinou nových klientů jsou lidé, kteří se rozhodli vzít zhodnocování peněz do vlastních rukou a samostatně investovat do akcií nebo jiných investičních nástrojů – a to jednoduše on-line, bez omezení minimální investovanou částkou.

„Po loňském velmi úspěšném roce jsme stanovili cíl pro rok 2012 ve výši 70 tisíc nově získaných klientů. Již nyní je zřejmé, že tento cíl překonáme a podaří se nám zvýšit dynamiku růstu. Upevňujeme tak postavení Fio banky na českém trhu a věříme, že i v budoucnu se nám tento trend podaří udržet,“ komentuje překročení významného milníku Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

 

 

 

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.