Sales Excellence Forum

10.10.2012 | , top vision
Tiskové zprávy


Efektivita – drive – výsledy! Těžko bychom hledali obchodníky, kteří tato hesla neřadí mezi své každodenní cíle. Ale jak být v tomto oboru opravdu úspěšný?

Společnost top vision vám 18. října 2012, v KC GreenPoint v Praze poskytne prostor pro načerpání inspirace pro vaše obchodní aktivity na konferenci Sales Excellence Forum, která se již každoročně stává diskusním setkáním ředitelů a manažerů prodeje, obchodních ředitelů, sales manažerů a mnoha dalších expertů v oblasti obchodu. Letošní ročník nabídne témata, která mohou být podnětným základem pro vybudování vašeho vítězného obchodního týmu, a pro dosažení očekávaných výsledků.

Daniel Galandr (Office Depot) a Daniel Harant (AAA AUTO) zhodnotí klíčové faktory, ovlivňující obchodní úspěchy, mezi něž patří také tvorba efektivního business plánu na budoucí období. Od Martina Peleška (Toyota Motor Czech) se dozvíte, jak vypadá život manažerů v zahraničí. Lubor Lepič (SCHENKER) a Jan Hrdina (ASKO) poradí jak pracovat s neustále klesající cenou a zvyšujícími se nároky zákazníků na kvalitu. S tím souvisí také otázka, jak docílit toho, aby vám zákazníci neodcházeli za konkurencí, byli spokojení a motivovaní k dalším nákupům. O to se s Vámi podělí Václav Krásnický (E.on Energie) a Aleš Hollan (Shell).

Základem úspěchu každého obchodního ředitele je schopný obchodní tým. Pokud je ten váš oslaben a potřebujete do něj získat nové kvalitní obchodníky, Petr Irikovský (Slevomat.cz) vám poradí jak na to. Když už si svůj úspěšný tým vytvoříte, je třeba vědět, jak s ním pracovat tak, abyste si ho udrželi. Jak motivovat, organizovat a rozvíjet váš tým? Inspirujte se praxí Mariána Šefčoviče (Kofola ČeskoSlovensko), Patrika Čaneckého (KOBA) a Patrika Hužvy (EMOS),

Být úspěšný, znamená také být vidět. Martin Vejdl (Centrum Holdings) poskytne „návod“ jak si poradit s tvorbou sales a image kampaní a jejich nejrůznějšími kombinacemi. Jak zkvalitnit efektivitu vašeho obchodu a zároveň si „zjednodušit“ práci? František Hanačík (RAYNET) prozradí, co vše dokáže poskytnout kvalitní CRM.

Pokud vás program zaujal a chtěli byste se zapojit do diskuse a načerpat nové impulsy pro vaše obchody, registrujte se na konferenci zde.

 

 

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Tiskové zprávy