Fio banka má již čtvrt milionu klientů

19.03.2013 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Česká Fio banka registruje od začátku roku rekordní přírůstky klientů. V březnu překročil celkový počet hranici čtvrt milionu. Potvrzuje se tak úspěch dlouhodobé strategie poskytování kvalitních bankovních služeb za co nejlepší cenu.

Fio banka má aktuálně již více než 250 tisíc klientů. Rapidní růst její klientské základny souvisí nejen s kvalitní nabídkou produktů, ale i se stálým rozvojem služeb - za poslední dobu lze uvést například zahájení vydávání moderních bezkontaktních karet zdarma nebo zpřístupnění zcela nové aplikace pro investování s chytrým telefonem. Stálicí v portfoliu Fio banky je osobní účet bez poplatků.

Oblibu Fio banky potvrzují i tři nové přírůstky do seznamu ocenění, které banka v nedávné době získala - titul Nejvstřícnější banka roku 2012 a Nejlepší banka i Nejlepší obchodník s cennými papíry v anketě Zlatý Měšec 2013.

"Počet našich klientů se zvyšuje stále rychleji s tím, jak roste známost Fio banky. Lidé, kteří k nám přicházejí, nejvíce oceňují úsporu na bankovních poplatcích, kterou jim naše produkty přinášejí, a to při vysoké kvalitě poskytovaných služeb. Často přitom dají na doporučení svého známého z řad současných spokojených klientů," říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.


Vyzkoušejte výhody Fio banky i Vy!

 

 

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.