Hledá se nejhorší poplatek u dodavatelů elektřiny a plynu

25.04.2013 | , EnergetickaPoradna.cz
Tiskové zprávy


Poplatek za využití zákaznického centra nebo za uzavření splátkového kalendáře. I takové perličky je možné najít v obchodních podmínkách a speciálních ceníkách dodavatelů elektřiny nebo plynu. Zákazníci o nich často nemají ponětí a pak se jen podivují, co vše jim dodavatel naúčtoval. Iniciativa EnergetickaPoradna.cz proto vyhlásila anketu o Nejbizarnější poplatek dodavatelů elektřiny a plynu.

Cílem ankety je upozornit spotřebitele na to, že neplatí pouze za dodávky nebo distribuci elektřiny a plynu, ale že se v obchodních podmínkách a v doplňkových ceníkách dodavatelů mohou skrývat různé další poplatky, o nichž nemají tušení,“ sdělila analytička Michaela Vinšová z portálu EnergetickaPoradna.cz.

Hlasování o Nejbizarnější poplatek dodavatelů elektřiny a plynu bylo spuštěno 25. dubna 2013 a potrvá do 25. června 2013. Spotřebitelé mohou nejméně přijatelný poplatek vybírat na stránkách www.energetickaporadna.cz.

Prošli jsme obchodní podmínky a ceníky poplatků všech dodavatelů na trhu a vybrali ty nejhorší možné poplatky – v anketě se tak utká například sankční poplatek za předčasné ukončení smlouvy, poplatek za využití zákaznického centra nebo za změnu jističe a sazby,“ uvedla energetická poradkyně Jana Poncarová.

Partnery ankety jsou Sdružení obrany spotřebitelů SOS Asociace a Anketovnik.cz.

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.