„Myšlenku blízkosti znázorňují v kampani typické situace z osobního života klientů, kteří jakoby žijí na pobočce banky. Chceme, aby klienti věděli, že jsou na našich pobočkách vítaní a že banka jim dokáže poradit a pomoci,“ uvedla Renata Němcová, marketingová ředitelka Sberbank CZ. „Usilujeme o to, abychom do hloubky poznali potřeby našich klientů a dokázali jim vyjít vstříc férovou nabídkou bankovních služeb,“ doplnila Němcová ke kampani, která bude gradovat v médiích v září představením nových produktů.
Sberbank na českém trhu navazuje na činnost Volksbank CZ, která sloužila svým klientům v České republice od roku 1993. Majitel se změnil v únoru 2012. Na konci letošního února se banka definitivně přejmenovala na Sberbank CZ. I když minulý rok přetrvávala ekonomická krize, bilanční suma Sberbank CZ loni vzrostla o 18 procent oproti roku 2011. Časopis Euromoney nedávno označil skupinu Sberbank za nejlepší banku střední a východní Evropy.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
