Sberbank chce být blízko klientům a spouští reklamní kampaň

05.08.2013 | , Sberbank CZ
Tiskové zprávy


Individuální přístup ke klientům a férové finanční produkty zdůrazňuje nová reklamní kampaň Sberbank CZ. Jejím cílem je začít budovat povědomí o nové silné značce na českém trhu. Banka má za sebou velkou mezinárodní skupinu, zároveň chce vždy zůstat nablízku svým klientům a vycházet vstříc jejich specifickým potřebám. Kampaň potrvá 3 měsíce. Její hlavní motto zní: „Váš příběh. Vaše banka.“

Myšlenku blízkosti znázorňují v kampani typické situace z osobního života klientů, kteří jakoby žijí na pobočce banky. Chceme, aby klienti věděli, že jsou na našich pobočkách vítaní a že banka jim dokáže poradit a pomoci,“ uvedla Renata Němcová, marketingová ředitelka Sberbank CZ. „Usilujeme o to, abychom do hloubky poznali potřeby našich klientů a dokázali jim vyjít vstříc férovou nabídkou bankovních služeb,“ doplnila Němcová ke kampani, která bude gradovat v médiích v září představením nových produktů.

Sberbank na českém trhu navazuje na činnost Volksbank CZ, která sloužila svým klientům v České republice od roku 1993. Majitel se změnil v únoru 2012. Na konci letošního února se banka definitivně přejmenovala na Sberbank CZ. I když minulý rok přetrvávala ekonomická krize, bilanční suma Sberbank CZ loni vzrostla o 18 procent oproti roku 2011. Časopis Euromoney nedávno označil skupinu Sberbank za nejlepší banku střední a východní Evropy.

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.