Fio banka se stala potřetí Nejvstřícnější bankou roku

06.02.2014 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Česká Fio banka získala v hodnocení OVB Vstřícná banka za rok 2013 průměrné hodnocení 72,41 bodů a obhájila tak pozici Nejvstřícnější banky z roku 2012 a 2011.

O vítězi hodnocení Vstřícná banka rozhoduje přístup k bankovním poplatkům, který sleduje server bankovnipoplatky.com, hodnocení odborné poroty a názor veřejnosti vyjádřený prostřednictvím internetového hlasování. Kromě stabilní politiky běžných bankovních služeb za nulové poplatky ocenila porota i veřejnost rozvoj Fio banky a jejích služeb.

V roce 2013 představila Fio banka množství novinek, například bezkontaktní kartu k účtu zdarma, vylepšený Smartbanking včetně QR kódů nebo nové verze pro operační systém Windows Phone, zcela novou aplikaci Smartbroker pro investování přes chytré telefony, vylepšené API Bankovnictví, zjednodušení smluvní dokumentace na 1 list A4, možnost založení smlouvy s doručením kurýrem nebo v rámci oslav 20 let Fio na trhu volbu čísla účtu dle výběru. Banka dále rozšiřovala pobočkovou i bankomatovou síť a zvýšila počet klientů o cca 105 tisíc na celkem 330 tisíc klientů ke konci roku. Její produkty získaly řadu cen v soutěžích Zlatý Měšec i Zlatá koruna.

„Z třetího prvenství v klientském ratingu bank máme velkou radost, obzvláště v takto konkurenčním prostředí, které na českém bankovním trhu vládne. Děkujeme všem, kteří pro nás hlasovali, a samozřejmě našim klientům za důvěru, kterou nám využitím našich služeb prokazují. Budeme se dále snažit, abychom ji nezklamali,“ komentuje vítězství Fio banky Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Autor článku

Tisková zpráva

Články ze sekce: Tiskové zprávy