Nová kampaň Fio banky s Jakubem Kohákem upozorňuje na nesmyslné poplatky

23.04.2014 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Česká Fio banka zahajuje zcela novou kampaň, kterou upozorňuje na nesmyslnost placení poplatků za běžné bankovní služby. Kreativní koncept agentury AG Geronimo ve spojení s improvizací Jakuba Koháka, který se kromě režie ujal i hlavní role, přináší zábavnou a nekonvenční podívanou.

Základem kampaně je série televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené ústředními postavami. Tou hlavní je cizí bankéř Gigi, kterého provázejí dva věrní pomocníci - hubeňour Netto a tlouštík Brutto. Trojice s nadsázkou a humorem ukazuje život zahraničních bankéřů v Česku, kteří zde vybírají absurdní bankovní poplatky a díky tomu mohou posílat úžasné zisky ve formě dividend svým zahraničním vlastníkům.

foto_nataceni_1.jpg

„Lidé často zbytečně platí za běžné služby, které mohou mít zadarmo. Jako ryze česká banka se proti tomu vymezujeme razantním A DOST s následným „vyfičením“ bankovních zlořádů provázeným tradičním zvoláním FÍÍÍJOO. Společně s tím komunikujeme naše hlavní benefity, primárně nulové bankovní poplatky. Věříme, že kampaň zaujme a osloví další dosud nerozhodnuté potenciální klienty,“ přibližuje koncept kampaně Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing  Fio banky.

Jarní reklamní kampaň Fio banky poběží v televizi a na internetu od 23. dubna do konce května. Postupně se nám představí účty Fio banky s běžnými službami zdarma, hypotéka bez poplatků a podnikatelský úvěr bez sankcí za předčasné splacení. Autorem kreativního konceptu je agentura AG Geronimo, režie a zároveň ztvárnění hlavní role se ujal Jakub Kohák. Producentem kampaně je Savage a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.

foto_nataceni_2.jpg

 

 

 

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.