Nejviditelnějším způsobem, jak upoutat pozornost klienta, je pochopitelně cena za vedení účtu. U koncových zákazníků je dnes na trhu hned několik bankovních subjektů, které nabízejí za určitých podmínek vedení účtu zcela zdarma, jak je to ale s firmami?
Vedení účtu se může prodražit
Namátkou se podívejme na ceny vedení firemních účtů u několika předních českých bank: UniCredit bank – až 1.199,- Kč měsíčně, ČSOB – až 1.100,- Kč měsíčně, Komerční banka – až 812,- Kč měsíčně. Za vklad peněz na pobočce si banky účtují od 10 do 20 korun, mezibankovní transakce vás může přijít až na 60 korun. Náklady na vedení účtu se tak mohou za rok vyšplhat do významných částek, především pro začínající podnikatele.. A přitom zcela zbytečně.
Na to zareagovala svou speciální nabídkou i jedna z největších českých bank, Česká spořitelna, která ve spolupráci se společností SMART Office & Companies, specializující se na zakládání ready-made společností, nabízí vedení účtu pro start podnikání zcela zdarma.
Firemní účet na dva roky zdarma
„Rádi přicházíme s novými řešeními problémů,“ říká k tomu Jana Babůrková, manažerka SMART Office & Companies. Po dobu 2 let získáte možnost zdarma využívat podnikatelské konto Klasik České spořitelny a další vybrané služby. Vedle samotného vedení účtu s elektronickými výpisy také internetové bankovnictví, mobilní banku, mezinárodní bezkontaktní platební kartu, kontokorent až do výše 50 tisíc korun, vklady na pobočce a další.
„Věříme, že tuto službu ocení jak naši dlouhodobí klienti, tak ti, kteří start podnikání prostřednictvím pořízení ready made společnosti zatím zvažují," dodává Babůrková s tím, že tato nabídka je platná již jen do konce července.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
