V průběhu září až prosince mohou všichni, kdo mají zájem o informace z prostředí burzovních trhů, navštívit kterýkoli ze 71 seminářů pořádaných ve více než padesátce měst po celé České republice. Účast na všech seminářích je bezplatná, jedinou podmínkou je registrace prostřednictvím internetových stránek Fio banky, popřípadě české burzy RM-SYSTÉM. První seminář začíná již 23. září.
K dispozici jsou tři témata, která jsou vhodná pro úplné začátečníky i pokročilé investory. Tradiční téma „Základy investování na kapitálovém trhu“ seznamuje účastníky se základními pojmy z oblasti kapitálových trhů, jako je akcie, burza, dividenda či například tržní kapitalizace, a to včetně praktických ukázek v online aplikacích e-Broker a Smartbroker. Stále oblíbenější je seminář „Obchodování na zahraničních burzách“, kde jsou prezentovány informace o kapitálových trzích v USA, Německu a Polsku. Obě uvedená témata jsou vhodná pro začínající či mírně pokročilé investory. Poslední z trojice témat „Efektivní krátkodobé obchodování v praxi“ je určeno pokročilejším investorům a je věnováno pákovému obchodování s akciemi, spekulacím na pokles jejich kurzu a rovněž obchodování s deriváty, jejichž podkladovým aktivem může být například zlato, ropa, kukuřice, pšenice, ale také akciové indexy či měnové páry.
„Fio banka se dlouhodobě snaží poskytovat kompletní investiční servis včetně zvyšování povědomí o kapitálových trzích. Naše bezplatná Škola investování má již mnohaletou tradici a jsme rádi, že se i nadále těší velkému zájmu ze strany začínajících i pokročilých investorů,“ říká k tomu Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
