V Rakousku najdete vysokohorská ledovcová střediska, menší i velké lyžařské areály, které přes několik údolí spojují více míst, takže za jeden den nestačíte vše projezdit, nemluvě o nekonečných možnostech freeridu v divoké přírodě.

Stačí přejet jižní hranice a za chvíli jste v rakouských Alpách, kde po celou zimu najdete lyžařské oblasti, které uspokojí rodiny s dětmi, party mladých lidí, romantiky i velké sportovní nadšence. Jsou tu velmi kvalitní lyžařské školy pro děti od nejútlejšího věku. Téměř nikde nechybí snowparky, kde se dá řádit na můstcích a U-rampách. V údolích i na vysokohorských pláních jsou vždy dobře upravené běžecké stopy pro klasiku i bruslení.

Zatímco sousední země mívají často problémy s nedostatkem sněhu, v Rakousku bývá téměř vždycky pořádná sněhová nadílka. Samozřejmě i tu jistí sněžná děla. Technika je vůbec na mimořádné úrovni. Moderní kabinové lanovky se střídají s často elektricky vyhřívanými šesti až osmisedačkami, chráněnými kryty proti větru.
Zimní dovolenou si můžete naplánovat do rušnějších mondénních míst s bohatým nočním životem či si dopřát romantiku v malebných horských vesničkách. Můžete bydlet i na statku či si pronajmout horské chaty, položené přímo na sjezdovkách.

Lahodná svačina v korutanském Nassfeldu
Apartmány jsou prostorné a dobře vybavené. Veškerý komfort pak najdete v hotelech, obvykle se pyšnících letitou tradicí, která se předává z otců na syny po několik generací. Hoteliéři jdou s dobou v budování příjemných wellness center s bazény, mnoha druhy saun a nabídkou masáží.

Odpočinek v termálních lázních - Bad Kleinkirchheim



				
								
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					