Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta vydává nový Euro newsletter

24.05.2016 | , Mladá fronta
Tiskové zprávy


Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro přichází s novinkou Euro newsletter, který je zaměřený nejen na byznys a byznysmeny. Bezplatný pravidelně denně rozesílaný Euro newsletter, který má podtitul Stačí minuta a víte to podstatné!, bude obsahovat nejdůležitější aktuální informace z webu Euro.cz.

Web Euro.cz nabízí svým uživatelům v jednotlivých sekcích řadu původních tematických článků od našich předních žurnalistů a odborníků. Portál Euro.cz vznikl nově na základech tištěného týdeníku Euro, který je vlajkovou lodí vydavatelství. V první fázi rozesílek obdrží Euro newsletter více než 20 000 odběratelů. „Po nedávném spuštění nového webu Euro.cz rozšiřujeme nabídku informačních zpravodajských služeb o Euro newsletter a další novinky budou brzy následovat,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online, vydavatelství Mladá fronta.


Euro newsletter uživatelům nabízí:
euro_newsletter_small

  •  Nejdůležitější aktuální informace z webu Euro.cz 
  •  Obsah ručně vybíraný přímo redaktory webu Euro.cz 
  •  Zprávy z oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí 
  •  Zprávy z oblasti společenského dění o Zajímavost z webu Finance.cz 
  •  Odkaz na bezplatné finanční poradenství webu Finance.cz 
  •  Finanční kalkulátory 
  •  Rozesílku zdarma každý den ráno 
  •  Možnost snadné registrace zdarma

Více informací na webu: www.euro.cz


Více o týdeníku Euro

Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Portál Euro.cz, který je s týdeníkem Euro z části redakčně propojen, má ambici rozšířit stávající cílovou skupinu čtenářů. Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu. Portál Euro.cz komplexně reaguje na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři. Portál Euro.cz je responzivní, přizpůsobí se tabletům i chytrým telefonů.


Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a svém jedinečném now how. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Projekty divize se realizují za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy