Ke konci března evidoval celkem 174 tisíc klientů s příspěvkem zaměstnavatele, což představuje meziroční nárůst o 9 %. Vyplývá to z aktuálních dat zveřejněných Asociací penzijních fondů ČR.
Za dynamickým růstem v segmentu firemní klientely stojí především změna obchodní strategie PFČP, která proběhla v závěru minulého roku v souvislostí s fúzí s ABN AMRO Penzijním fondem. „Spojením PFČP s ABN AMRO Penzijním fondem jsem převzali a rozšířili portfolio významných firemních klientů (např. České dráhy, Škoda Auto apod.). U těchto klientů se snažíme o další zkvalitnění poskytovaných služeb a zprostředkování nabídky produktu co nejširšímu okruhu zaměstnanců. Současně jsme aplikovali a využili know-how v oblasti prodeje, které nám umožňuje být ještě úspěšnější v nabídce našich služeb novým společnostem.“ říká Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing.
V České republice aktuálně získává příspěvek od své firmy na 700 tisíc klientů, což je 23 % z celkového počtu 3 milionů připojištěných osob. Míra zapojení práceschopného obyvatelstva ČR přitom přesahuje 60 %. „Penetrace penzijního připojištění mezi zaměstnavateli trvale stoupá. Zaměstnavatelské příspěvky přitom přivádějí do systému nové, zejména mladší klienty,“ dodává Pavel Němec.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
