Každý obchodní den, počínaje 1.8.2005 a konče 31.12.2005, bude v 10:00 vyhlášen cenný papír (zpravidla půjde o akcie obchodované v segmentu SPAD), jehož závěrečný kurz budou soutěžící odhadovat. Uzávěrka odhadů je hodinu před koncem obchodování na BCPP, obvykle tedy v 15:00.
Soutěže se mohou zúčastnit registrovaní uživatelé serveru Akcie.com (Akcie.cz, Burza.cz).
Po zveřejnění kurzovního lístku za daný obchodní den bude vyhlášen výherce dne, jehož odhad se nejvíce blíží závěrečnému kurzu uvedenému v kurzovním lístku. V případě rovnosti odhadů rozhoduje čas podání odhadu - vyhrává dříve podaný odhad.
Po posledním obchodním dni v každém kalendářním měsíci bude vyhlášeno pořadí soutěžících za celý měsíc. Za umístění na prvních třech místech v denní soutěži budou přiděleny body (1. místo = 3 body, 2. místo = 2 body, 3. místo = 1 bod). Soutěžící s největším součtem bodů za celý měsíc vyhrává, v případě rovnosti bodů rozhoduje vyšší počet lepších umístění (včetně těch mimo první tři), pokud ani pak není rozhodnuto, výhra se dělí.
Cena pro výherce dne je 100 Kč. Výhra bude vyplacena v hotovosti na kterékoli pobočce Fio, burzovní společnosti, a.s. osobě, která se prokáže platným dokladem znějícím na jméno uvedené v registraci výherce na serveru Akcie.cz. Výhra také může být připsána na obchodní účet u Fio, burzovní společnosti, a.s. vedený na jméno výherce uvedené v jeho registraci nebo na libovolný účet u Fio, družstevní záložny vedený na jméno výherce uvedené v jeho registraci. Výhry nevyzvednuté do 60 dnů propadají.
Cena pro výherce měsíce je 2.000 Kč v hotovosti nebo sleva na poplatky za zprostředkování obchodů u Fio, burzovní společnosti ve výši 5.000 Kč, pokud je výherce klientem Fio, burzovní společnosti, a.s. nebo se jím stane do 30 dnů po ukončení měsíce, ve kterém výhru získal.
Společnosti věří, že návštěvníci serveru soutěž uvítají a stane se nedílnou součástí jejich obchodních dnů.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
