...která patří mezi největší prodejce kotlů všech typů od renomovaných výrobců. Spalovat v nich lze hnědé i černé uhlí a dřevo a přikládá se do nich shora. V nízké cenové hladině, která začíná na 23 tisících korunách, lze pořídit také kotle litinové, v nichž se ale již nesmí pálit hnědé uhlí, pouze uhlí černé a dříví, ale zase přibývá možnost pálení koksu. "Obecně lze ale říci, že z této kategorie jsou lepší kotle litinové, především díky snazšímu přístupu," dodává Jiří Skula.
Oba typy těchto kotlů pracují s přirozeným nebo nuceným oběhem topné vody a jsou vhodné především pro vytápění rodinných domů a menších objektů. Jejich plusem je nízká pořizovací cena. Každá mince však má dvě strany. Mínusem této kategorie kotlů je vychladnutí celého objektu v případě vyhasnutí kotle. A právě vytopení studeného objektu je tou nejnákladnější částí vytápění. Tato nevýhoda vyplývá z nutnosti častého přikládání, což při dnešním životním stylu, především kvůli pracovnímu vytížení, není příliš reálné. I přesto však činí prodej těchto plechových a litinových kotlů celých 50 - 60 procent z celkového objemu prodaných kotlů.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
