„CRA na základě získaných poznatků zhodnotila schopnost SFDI dostát všem závazkům vyplývajícím z předmětu jeho činnosti a nadále pozitivně hodnotí například na státním rozpočtu ČR nezávislou výši dosahovaných daňových příjmů převáděných do rozpočtu SFDI, systémové a smluvní ošetření pravidel při přidělování finančních prostředků smluvním protistranám či řízení cash-flow,“ uvedl Ing. Pavel Švagr, ředitel SFDI. Dodal, že dalšími klady SFDI jsou podle hodnotící agentury dosavadní silná likvidní pozice, kontrola užití rozdělených zdrojů a efektivita při rozdělování svých finančních zdrojů. „CRA kladně hodnotí i náš nově zavedený způsob předfinancování akcí spolufinancovaných z fondů Evropské unie,“ řekl Ing. Švagr.
Strategie činnosti SFDI je v zásadě ovlivněna prioritami vlády ČR, což vyplývá z postavení SFDI jako právnické osoby podřízené Ministerstvu dopravy ČR. Vzhledem ke své jedinečnosti je SFDI klíčovou institucí v rozvoji dopravních sítí na území České republiky. Vzhledem k tomu, že ČR se stala členem EU a je začleněna do transevropské dopravní sítě je společným záměrem dotčených zemí vytvoření kvalitní dopravní sítě. Z toho vyplývá povinnost ČR od roku 2005 navýšit finanční prostředky potřebné na kofinancování investičních akcí z fondů EU.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
