„Řetězovou reakci propadu cen vyvolal nástup nového modelu Octavie, který se začal v cenách výrazněji projevovat až nyní, kdy je jich dostatek a ve větším množství se dostávají i na trh ojetin, “ uvedl manažer prodeje AAA AUTO Tomáš Lachout a dodal, že právě to spustilo řetězovou reakci v cenách škodovek.
Odezva byla jednoznačná, ceny nových modelů Octavií stlačily ceny starého modelu v průměru o 10 %, což je za poslední tři roky největší pokles cen u škodovek obecně. Tento cenový šok ale spustil řetězovou reakci v cenách ostatních škodovek. Levnější Octavie stlačily ceny Fabií a ty zase Felicií. Levnější Felicie nakonec ovlivnily i stařičké Favority.
Tomáš Lachout k propadu cen dodává: „Ceny Octavií i Fabií klesly v průměru o 10%, podobně i Felicie. Nejlevnější Octavie tak lze nyní pořídit od 120 000 korun a Felicie od 40 000 korun.“ Zároveň ale dodal, že škodovky si pořád drží cenu nejlépe ze všech značek a na oblíbenosti rozhodně neztratily.
V AAA AUTO jsou škodovky nejprodávanějšími vozy a představují celou čtvrtinu nabídky. Z celkového počtu více než 4000 automobilů firma nabízí přes 1000 škodovek. Od začátku roku prodala 3 500 Fabií a 3 000 Octavií.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
