Výběru uniforem předcházel rozsáhlý průzkum, který proběhl v osmi zemích světa. Konečný vzhled uniforem je výsledkem intenzivní práce německého týmu Corporate Wear a představuje 60 různých vzorů pro muže a ženy. Nové uniformy jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a vybaveny praktickými prvky zohledňujícími každodenní činnost zaměstnanců. Jde tedy například o kapsy na mobilní telefon, na tužku či peněženku. Bundy jsou navíc opatřeny bezpečnostními reflexními pruhy.
Nové firemní oblečení v barvách žluté, červené a tmavomodré oblékne 110 000 zaměstnanců DHL po celém světě. V první fázi se v novém firemním oblečení představují zaměstnanci DHL v České republice, Dánsku, Japonsku, Maďarsku, Portugalsku, Singapuru, Španělsku, Spojených arabských emirátech a Švýcarsku. Celý proces standardizace firemního oblečení bude ukončen do konce roku 2006.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
