Úvěr autoCREDIT je hojně využíván firmami i spotřebiteli – GE Money Auto financovala jeho prostřednictvím v prvních deseti měsících letošního roku celkem 28 913 automobilů v souhrnné pořizovací hodnotě 4,707 miliardy korun.
Od 1. ledna do 31. října letošního roku financovala společnost GE Money Auto prostřednictvím úvěru autoCREDIT celkem 28 913 automobilů, což je o 66 % více, než ve stejném období loňského roku. Celková pořizovací hodnota takto financovaných vozů přitom meziročně stoupla ještě výrazněji – o 79 % na 4,770 miliardy korun.
„Naším cílem je poskytovat flexibilní, snadné, rychlé a dostupné produkty, proto jsme v loňském roce uvedli na trh úvěr autoCREDIT určený na nákup automobilu, který nebyl znevýhodněn změnami v zákoně o DPH. Masivní růst zájmu o tento úvěr nejen mezi spotřebiteli, ale i mezi firmami, nás utvrzuje v tom, že jdeme správnou cestou, “ řekl Petr Šaštinský, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto.
O zájmu o úvěr autoCREDIT mezi firmami svědčí fakt, že se společnost GE Money Auto umístila na prvním místě žebříčku České leasingové a finanční asociace podle objemu majetku financovaného prostřednictvím splátkového prodeje a dalších způsobů financování. Během prvních tří čtvrtletí letošního roku financovala společnost GE Money Auto prostřednictvím úvěru autoCREDIT firmám automobily v souhrnné hodnotě 692 miliónů korun, což je o 144 % více než v loňském roce.
„K zájmu o autoCREDIT přispívá i celá řada doplňkových produktů, které motoristům nabízíme. Například se jedná o slevovou kartu Benzin Plus opravňující k čerpání pohonných hmot se slevou 2,2 % u čerpacích stanic Benzina na celém území České republiky, kterou nabízíme každému klientovi, nebo v srpnu uvedené pojištění autoPROTECT, které zajišťuje krytí rozdílu mezi pořizovací cenou vozidla a časovou cenou, již stanovuje pojišťovna v okamžiku pojistné události,“ dodal Petr Šaštinský.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
