Destinační management Moravsko-Slezský o.p.s. úspěšně prezentoval nabídku turistických možností a produktů v turistickém regionu Severní Moravy a Slezska. Obou workshopů se zúčastnilo přes 50 lotyšských a litevských subjektů, zejména cestovních kanceláří a agentur.
Workshopy byly zahájeny zástupci českých zastupitelských úřadů Litvy a Lotyšska, dále následovala obecná prezentace České republiky a prezentace turistického regionu Severní Moravy a Slezska, kterou za Destinační management Moravsko-Slezský o.p.s. přednesl Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Dále následovala přímá kontraktační jednání, kde se místní subjekty mohly blíže seznámit s regionem. Destinační management představil také své partnery z regionu s jejich pestrou nabídkou a tím zajistil jejich prezentaci na místním trhu. Velký zájem místních subjektů byl převážně o aktivní dovolenou a lyžařské možnosti v horských oblastech Beskyd a Jeseníků a možnostech ubytovaní v celém turistickém regionu. Dále měly subjekty eminentní zájem o komplexní nabídku, tedy konkrétní produkty a produktové balíčky.
Region Severní Morava a Slezsko je pro pobaltské republiky velice atraktivní a to převážně díky pestrým přírodním poměrům a jeho poloze. Hlavní předností turistického regionu Severní Moravy a Slezska je existence dvou významných pohoří a ideální poloha regionu z hlediska dopravní dostupnosti. Nejkratší trasa z Litvy a Lotyšska do České republiky vede právě přes náš turistický region, tak proč toho nevyužít.



Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
Test ojetiny: Levná vstupenka do Jaguaru klubu. XF II koupíte za super peníze
Test Mitsubishi ASX 1.3 DI-T Instyle (2025): Levná normální auta pořád existují
Československá hrdinka volantu: světově proslulé Elišce Junkové by bylo 125 let. Nezapomněli jsme
S některými ojetinami je tolik problémů, že je evropská platforma odmítá prodávat. Na seznamu jsou i slavná jména
