Poštovní spořitelna nadělovala: 50 000. klient Max Internetbankingu PS dostal LCD monitor

09.12.2005 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny pokračuje v razantním růstu. Na počátku prosince přesáhl 50 000. Jubilejní 50 000. klientka Max Internetbankingu PS je z Liberce a dnes obdržela od Poštovní spořitelny cenu – LCD monitor.

Max Internetbanking PS je nejrychleji rostoucím kanálem přímého bankovnictví z nabídky Poštovní spořitelny. „Vzhledem k tomu, že jsme Max Internetbanking začali nabízet až na konci roku 2004, je nárůst skutečně extrémní. Od počátku roku vzrostl počet uživatelů o více než 400 %,“ prohlásil Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

 „Razantní růst je důkazem toho, že moderní technologie nejsou výsadou technických nadšenců, ale že pronikají mezi širokou veřejnost. Potvrzuje to i průzkum Ministerstva informatiky, podle nějž 66 % obyvatel ČR umí využívat počítač,“ dodal Libor Svoboda.

Některý z kanálů přímého bankovnictví používá 294 tisíc klientů, což představuje 29 % klientů Poštovní spořitelny, kteří mají běžný účet. Nejvíce klientů Poštovní spořitelny používá telefonní bankovnictví Max Phone PS.

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.