Na tyto a další otázky hledal odpovědi výzkum realizovaný společností STEM/MARK, který proběhl v rámci pravidelného měsíčního CATIBUSU a účastnilo se ho 302 respondentů. Jedná se o reprezentativní vzorek populace ČR starší 18 let.
Další VyVolení ano či ne?
Výzkum společnosti STEM/MARK se zabýval tím, zda má česká veřejnost zájem sledovat i další připravovanou řadu.
Více než polovina respondentů (52 %) je již nyní rozhodnuta další řadu sledovat. Převážně se jedná o příležitostné sledování, ale více než 10 % je odhodláno další řadu sledovat pravidelně. Soutěži jsou více nakloněny ženy (14 % žen bude show sledovat pravidelně) – budou ji sledovat častěji než muži. Pravidelní diváci se budou především rekrutovat z lidí s nižším dosaženým vzděláním.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
