Charitativní sbírka „Jde se na hokej“ motivuje diváky k návštěvě stadionů. Princip sbírky je jednoduchý – za každého diváka, který navštíví extraligové utkání, uhradí partneři projektu - Budějovický Budvar, Česká pojišťovna, Český Telecom a Tipsport – 1 korunu ve prospěch charitativních projektů.
Návštěvníci extraligových stadionů podpoří svou účastí na hokejovém utkání konkrétní dětský domov ve svém okolí. Každý z nich obdrží po skončení sbírky šek, který bude vystaven na všech 14-ti extraligových stadionech od začátku až do konce trvání sbírky. Fanoušci si tak budou moci přímo na stadionu ověřit, jak velkou částkou podpořili „jejich“ dětský domov.
Dětské domovy použijí peníze z charitativní sbírky Jde se na hokej na nákup sportovního vybavení. Některé dětské domovy navštíví spolu s partnery Tipsport extraligy i samotní hokejisté.
Zkrátka nepřijdou ani fanoušci extraligových klubů, kteří svou účastí na hokejových utkáních pomohou vybrat nejvíce peněz. Kromě výbavy na fandění získají možnost účastnit se speciálního tréninku s jejich klubem.
Informace o aktuálním stavu sbírky a částkách, které vybrali jednotlivé kluby, najdete na www.jsnh.hokej.cz.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
