Největší investicí v hodnotě 50 mil. Kč byl zajisté stroj pro skládání krytí operačních stolků. Členy mezinárodního týmu, který celý stroj projektoval, byli i odborníci z České republiky. Dalšími výraznými investicemi byla technologická inovace strojového parku a rekonstrukce závodu firmy Hartmann-Rico v Mostě. V roce 2005 tento závod čerpal celkově přes 34 mil. Kč.
„V roce 2006 bude pokračovat rozvoj závodu v Mostě a dále máme naplánované investice zejména do automatizace výroby komponent našeho operačního krytí. Celkem jsme v letošním roce připraveni použít pro další rozvoj naší výroby více než 136 milionů korun. “ uvedl Ing. Jaroslav Novák, technický a výrobní ředitel.
„Investice do nových technologií a automatizace procesů však nejsou primárně zaměřeny na snižování stavu zaměstnanců. Díky nim chceme udržet konkurenceschopné ceny a zvyšovat objemy výroby. Stav personálu se snažíme držet meziročně zhruba konstantní,“ doplnil Novák.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
