Rozhodnutí Federace strojvůdců upravit délku trvání stávky a dobu jejího vyhlášení znamená úsporu nákladů a dalších zdrojů, které by musely být jinak nasazeny na zajištění náhradního přepravního řešení.
Vedení Českých drah se k důvodům organizace stávky nemůže vyjadřovat, vzhledem k tomu, že se jedná o legislativní proces, který nemůže vedení Českých drah nikterak ovlivnit. Zároveň ale jako součást uzavřené dohody nebude klást členům Federace strojvůdců překážky, aby v době trvání stávky vyjádřili svůj názor na novelu zákoníku práce a seznámili s ním veřejnost.
Vedení Českých drah vždy jednoznačně vítá vyjednávání jako nástroj pro komunikaci mezi odborovými organizacemi a zaměstnavatelem. To se prokázalo jako nejúčinnější nástroj například při vyjednávání o kolektivní dohodě na loňský a letošní rok, kdy vedení podniku nemělo problém tuto dohodu uzavřít se šesti odborovými svazy.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
