Průzkum provedl server www.srovname.cz na několika stovkách náhodně vybraných respondentech. „Mezi oslovenými byli muži i ženy, převážně ve věku dvaceti až třiceti let. Výzkum probíhal prostřednictvím otázek zasílaných na internetu. Trval celkem čtyři týdny,“ uvedl manažer projektu www.srovname.cz David Folprecht.
Kromě aspektů volby modelu telefonu měli respondenti určit také nejčastější způsob a místo nákupu mobilů a služby, které na mobilním telefonu nejvíce využívají. Více jak polovina lidí, z čehož pouze u žen až 85%, nakupuje mobilní telefon přímo u operátorů (ve značkových prodejnách), 30 procent v obchodech s elektronikou a 20 procent prostřednictvím internetových obchodů.
Při hodnocení služeb, které lidé na mobilních telefonech nejčastěji využívají, jednoznačně vévodí volání a posílání SMS zpráv (celkem 75 procent respondentů, z toho u žen takřka 90 procent). „15 procent oslovených vnímá možnost focení prostřednictvím svého mobilního telefonu jako běžný standard a 10 procent lidí je přímo posedlých vlastnit nejnovější technologii v oblasti mobilních telefonů na trhu, jedná se prakticky pouze o muže“ doplnil David Folprecht.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
