|
| ||
|
|
|
|
| do 18 000 |
|
|
| 18 001 - 24 000 |
|
|
| 24 001 - 30 000 |
|
|
| 30 001 - 36 000 |
|
|
| 36 001 - 42 000 |
|
|
| 42 001 - 48 000 |
|
|
| 48 001 - 54 000 |
|
|
| 54 001 - 60 000 |
|
|
| 60 001 - 66 000 |
|
|
| 66 001 - 72 000 |
|
|
| 72 001 - 78 000 |
|
|
| 78 001 - 84 000 |
|
|
| 84 001 - 90 000 |
|
|
| 90 001 - 96 000 |
|
|
| 96 001 - 102 000 |
|
|
| 102 001 - 108 000 |
|
|
| 108 001 - 114 000 |
|
|
| 114 001 a více |
|
|
| Počet domácností | 3 836 040 | 3 824 411 |
| Průměr na osobu v Kč | 33 705 | 61 499 |
Zdroj: Finanční noviny 28.4.1998



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
