Od nynějška nebude k pojistnému účtována devatenáctiprocentní daň z přidané hodnoty, což zákazníkům umožňuje ušetřit na časové hodnotě peněz a optimalizovat finanční toky. Dosud byla podnikatelským subjektům – plátcům DPH připočítávána k pojistnému devatenáctiprocentní daň z přidané hodnoty. Zákazník musel prostředky na DPH nejprve vynaložit a poté je nárokovat od státu zpět. Nyní hradí spolu s měsíční splátkou leasingu či úvěru pojistné, které je zcela osvobozené od DPH.
U komodity osobních automobilů nebyla dosud daň z přidané hodnoty připočítávána, u ostatních komodit byla připočítávána pouze plátcům DPH. Novinka se tedy týká podnikatelů – plátců DPH, kteří uzavřou leasing či úvěr na užitkový nebo nákladní automobil, autobus, motocykl, stroj nebo zařízení.
ČSOB Leasing nabízí ke svým finančním produktům možnost výběru komplexního pojištění vozidla nebo stroje a zařízení a jeho úhradu v měsíčních splátkách. Jedná se o všechny druhy pojištění - havarijní pojištění, příp. strojní pojištění, povinné ručení, pojištění schopnosti splácet a další doplňková pojištění nabízená k leasingu nebo spotřebitelskému úvěru.
S ČSOB Leasing může zákazník získat velmi výhodné sazby pojištění, rozšířené pojistné krytí a další bonusy. Havarijní pojištění má neměnné sazby po celou dobu trvání leasingové či úvěrové smlouvy. Zákazník má možnost uzavřít i povinné ručení s fixní sazbou a vyhne se tak riziku zvýšení pojistného v průběhu trvání smlouvy.
„Uzavření konkrétního pojištění je pro zákazníka rychlé, komfortní a pojistné je zahrnuto do splátek leasingové nebo úvěrové smlouvy a umožňuje tak měsíční splátky pojistného. Toto zákazníkovi šetří časovou hodnotu peněz, ale i veškeré starosti, které by měl se sjednáním a s placením jím sjednané samostatné pojistky,“ řekl jednatel společnosti ČSOB Leasing pojišťovací makléř Jan Starý. „Nyní přicházíme s dalším zlepšením našich služeb a díky pojištění bez DPH šetříme peníze našich zákazníků,“ doplnil Jan Starý.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
