|
| |||||
| Banky celkem | Diskontní sazba | Celkem | Krátkodobé | Střednědobé | Dlouhodobé |
| roční | |||||
| 1994 | 8,50 | 13,032 | 12,524 | 14,546 | 14,038 |
| 1995 | 9,50 | 13,214 | 13,000 | 14,331 | 13,347 |
| 1996 | 10,50 | 13,427 | 13,278 | 14,398 | 13,602 |
| 1997 | 13,00 | 16,183 | 16,325 | 15,755 | 15,321 |
| čtvrtletní | |||||
| 1997/I | 10,50 | 13,584 | 13,504 | 14,237 | 13,672 |
| 1997/II | 13,00 | 18,455 | 19,241 | 15,879 | 14,676 |
| 1997/I | 13,00 | 15,865 | 15,983 | 16,491 | 14,220 |
| 1998/II | 13,00 | 15,951 | 16,012 | 15,273 | 16,055 |
Zdroj: HN 5.11. 1998



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
