Největší nárůst přepravených cestujících zaznamenaly ČSA na svých charterových linkách, které přepravily 271 450 cestujících, tedy proti loňským prázdninám o 3,8 % více. V červenci celkový počet přepravených cestujících vzrostl o 2,9 % na 607 714, v srpnu pak dokonce o 2,8 % na 612 087. Mezi nejoblíbenější pravidelné linky patřily v létě lety do Londýna, Paříže, Amsterdamu a New Yorku.
Na svých charterových letech přepravily ČSA v červenci 135 180 cestujících, což znamená meziroční růst o 3,6 %. V srpnu pak počet cestujících na nepravidelných linkách národního dopravce vzrostl o 4,0 % na 136 270.
Kromě odletů z Prahy, Brna a Ostravy, startují letadla ČSA na charterových linkách například i z Budapešti. Největší zájem mají cestovní kanceláře o lety do Řecka, Egypta, Španělska, Tuniska, na Kypr, do Turecka, Itálie a Bulharska.
Nejžádanější charterové destinace:
-
Řecko – Kréta, Rhodos, Jónské ostrovy
-
Egypt – Hurghada, Sharm El Sheikh, Taba
-
Španělsko – Mallorka, Ibiza, Madrid, Barcelona, Valencie
-
Tunisko – Monastir, Djerba
-
Kypr – Larnaka
-
Turecko – Antalya, Bodrum
-
Itálie – Sardinie, Olbia, Cagliari
-
Bulharsko – Burgas, Varna
V prázdninových měsících se také významně zvýšila obsazenost sedačkové kapacity. V srpnu dosáhla 83,3 %, což byl nárůst o 2,3 procentního bodu oproti loňskému roku. V červenci, kdy ČSA zaznamenaly 81,9 % obsazenost, tato hodnota narostla o 3,4 procentního bodu.
Vyšší byla v červenci a srpnu také přeprava zboží a pošty. Během dvou prázdninových měsíců letadla ČSA přepravila 3 540 tun zboží. Ve srovnání s prázdninami roku 2005 to byl růst o 5,3 %.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
