Internetové bankovnictví KB přináší nově informaci o limitech snadno dostupných úvěrů

16.10.2006 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Klienti KB nyní nově naleznou v internetovém bankovnictví Mojebanka informaci o výši snadno dostupných úvěrů, které jim KB může poskytnout bez dokládání příjmů či finančních výkazů.

Po přihlášení do aplikace Mojebanka se všem klientům, kteří splňují podmínky pro zjednodušené získání úvěru, automaticky zobrazí informace o maximální výši spotřebitelského úvěru nebo Profi úvěru, kreditní karty a povoleného debetu. Zároveň se zde klient také dozví, jak úvěr co nejsnadněji získat.

„Informaci o dostupném úvěrovém limitu mohli klienti dosud získat v rámci služby telefonního bankovnictví Expresní linka. Vzhledem k velkému zájmu jsme přistoupili k rozšíření nabídky možností, kde se klient tento typ informací dozví. Další nové služby a produkty, nabízené prostřednictvím přímého bankovnictví KB, znamenají pro naše klienty usnadnění jejich kontaktu s bankou. Řadu věcí z oblasti bankovnictví tak mohou velmi snadno vyřešit či získat z pohodlí jejich domova nebo kanceláře. Internetové bankovnictví Mojebanka využívá na 340 tisíc našich klientů,“ řekl Mojmír Prokop, vedoucí pro Přímé bankovnictví KB.

Od listopadu 2006 budou moci všichni klienti, kteří splňují podmínky pro zjednodušené získání úvěru, nalézt stejnou informaci o úvěrových limitech také na výpisech z účtu.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy