|
Největší světoví vývozci a dovozci v roce 1998 |
|||
|
vývozci |
podíl v % |
dovozci |
podíl v % |
|
USA |
12,7 |
USA |
17,0 |
|
Německo |
10,0 |
Německo |
8,4 |
|
Japonsko |
7,2 |
Británie |
5,7 |
|
Francie |
5,7 |
Francie |
5,2 |
|
Británie |
5,1 |
Japonsko |
5,0 |
|
Itálie |
4,5 |
Itálie |
3,8 |
|
Kanada |
4,0 |
Kanada |
3,7 |
|
Nizozemsko |
3,7 |
Hongkong |
3,4 |
|
Čína |
3,4 |
Nizozemsko |
3,3 |
|
Hongkong |
3,2 |
Belgie-Lucembursko |
2,9 |
|
Belgie-Lucembursko |
3,2 |
Čína |
2,5 |
|
Jižní Korea |
2,5 |
Španělsko |
2,4 |
|
Mexiko |
2,2 |
Mexiko |
2,3 |
|
Tchaj-wan |
2,0 |
Tchaj-wan |
1,9 |
|
Singapur |
2,0 |
Singapur |
1,6 |
Zdroj: LN 28.4. 1999



Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
Na český trh vstoupil další elektromobil, který má ambice nahradit Golf nebo Octavii. EV4 ujede přes 600 km a stojí pod milion
V Evropě se objevil návrh na to, jak od elektromobilistů vybrat peníze, když neplatí daně z paliva. Zdanit se má soukromé nabíjení i ujeté kilometry
