HVB Bank nabízí nové internetové bankovnictví Online Banking s mnoha vylepšenými funkcemi

04.12.2006 | , HVB Bank
Tiskové zprávy


HVB Bank spustila nový Online Banking – internetové bankovnictví vyšší generace určené zejména pro privátní a podnikatelskou klientelu.

Nová aplikace má kromě řady novinek také moderní design a důraz je kladen na uživatelský komfort. HVB Bank si za celkové rozšíření a vylepšení aplikace neúčtuje nic navíc, poplatky za nový Online Banking zůstávají stejné jako u předešlé verze.

„Reagujeme tak na růst obliby internetového bankovnictví u našich klientů,“ sdělila Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank. „V roce 2006 využívala tento moderní komunikační kanál více než třetina našich klientů z řad privátní a podnikatelské klientely, kteří přes internetové bankovnictví uskutečnili téměř 70 procent tuzemských plateb v porovnání s 30 procenty manuálně zadaných plateb na pobočkách“, dodala Kopecká.

Nové internetové bankovnictví obsahuje významně rozšířenou funkčnost v oblasti správy financí a platebního styku, jako jsou informace o debetních a kreditních kartách s detaily o historii plateb až 15 měsíců zpětně nebo informace o portfoliu cenných papírů. Klienti mají možnost nastavit si automatické zasílání bankovních informací e-mailem, například informace o zůstatku na zvoleném účtu. Veškerá nastavení, jako přihlašovací údaje, uložené preferované platby apod. zůstávají v aplikaci stávajících klientů beze změny. HVB Bank provedla jejich převod do nové aplikace automaticky. Také poplatky zůstávají ve stejné výši.

Zcela novou službou je jednotné podepisování pořízených transakcí a dispozic z jednoho místa v aplikaci pomocí položky „K PODPISU“. V praxi to znamená, že je možné pomocí jednoho vygenerovaného kódu bezpečnostního klíče podepsat a odeslat do banky ke zpracování například několik tuzemských a zahraničních příkazů, zadat nový termínovaný vklad nebo změnit trvalý příkaz. Další novou položkou usnadňující tuzemský platební styk je „Úhrada karty“, která automaticky předvyplní všechny relevantní údaje k zaplacení kreditní karty.

V novém internetovém bankovnictví HVB Bank byl také zdokonalen zahraniční platební styk. Klienti mohou velmi jednoduše zasílat platby v rámci EU (tzv. Europlatba) nebo zadávat trvalé příkazy do zahraničí. Stejně jako v případě tuzemského platebního styku, tak i pro platby do zahraničí platí možnost ukládání preferovaných plateb (šablon) a příjemců, které je možné sdílet s více uživateli oprávněnými k přístupu na daný účet. 

Rozšířenou funkčnost nabízí aplikace i pro termínované vklady, zejména potom pro automaticky obnovované termínované vklady jako např. nastavení automatického  převodu částky nad stanovený limit na běžný účet nebo možnost změny termínovaného vkladu pro příští periodu.

Aplikace umožňuje klientům individuální rychlou navigaci přes ikonu „Oblíbené“. Menu, ve kterém se klient právě nachází, tak lze zařadit do seznamu oblíbených položek. Často používané funkce je možné jednoduše vybírat bez složitého vyhledávání ve struktuře menu.

HVB Bank nepodceňuje ani bezpečnost internetového bankovnictví. „Disponujeme tím, co považujeme za prakticky nejvyšší možný bezpečnostní standard. Využíváme zabezpečení prostřednictvím přenosného elektronického bezpečnostního klíče tzv. tokenu. Tento bezpečnostní klíč generuje, po zadání PIN, v každém časovém okamžiku jedinečný bezpečnostní kód, který klient používá při vstupu a potvrzování aktivních transakcí v aplikaci Online Banking. Platnost takto vygenerovaného kódu je časově omezená v řádu desítek sekund, a proto i možnost jeho zneužití je téměř nulová,“ řekla Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy