Výsledek odpovídá zhodnocení vloženého kapitálu ROE (výnosnost aktiv) ve výši 17,2 %. Objem technických rezerv životního pojištění vzrostl meziročně o 26,1 % na úroveň 13,47 mld. Kč.
„Rok 2006 byl pro Pojišťovnu České spořitelny mimořádně úspěšný. Výše zisku i objem předepsaného pojistného meziročně výrazně vzrostly, počet klientů překonal hranici půl milionu. Jsme velmi rádi, že se naše obchodní strategie zúročuje v tak výrazném nárůstu zájmu o naše pojistné produkty ze strany klientů i obchodních partnerů,“ komentoval výsledky Petr Zapletal, předseda představenstva a generální ředitel Pojišťovny České spořitelny.
Předepsané pojistné Pojišťovny České spořitelny dosáhlo v roce 2006 celkového objemu 4,43 mld. Kč, což je oproti roku 2005 nárůst o téměř 80,6 %. Pojišťovna České spořitelny také během roku 2006 posílila své postavení na trhu životního pojištění a tržním podílem 9,36 % obhájila své místo mezi 5 nejvýznamnějšími životními pojišťovnami.
 
Vybrané ukazatele Pojišťovny České spořitelny:
| k 31.12.2005 | k 31.12.2006 | Meziroční změna % | |
|---|---|---|---|
| Čistý zisk po zdanění | 187 232 tis. Kč | 307 547 tis. Kč | 64,3 | 
| Předepsané pojistné | 2 450 997 tis. Kč | 4 427 575 tis. Kč | 80,6 | 
| Počet pojistných smluv | 464 096 | 509 291 | 9,7 | 



 
				 
								 
								 
								 
								







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					