- Vysvětlivky:
- - ČOJ – čisté obchodní jmění na jeden podílový list
- VÝKON. ZA 1M – výkonnost za období poslední jeden měsíc
- VÝKON. ZA 12M - výkonnost za období posledních dvanáct měsíců
- VÝKONNOST – skutečná celková procentuální návratnost za dané období vypočtená z prodejních cen, ve kterých jsou zahrnuty příp. nákupní přirážky u OPF a dále příp. - hrubé výnosy nebo dividendy vyplacené podílníkům nebo akcionářům.
- ZMĚNA – procentuální změna kurzu za dané období
- Všechny číselné údaje ve sloupcích “ZMĚNA” a “VÝKONNOST” reprezentují procentuální změnu dané hodnoty pro příslušný časový interval (výjimkou je výkonnost od vzniku u OPF, která je anualizována).
- U indexů označuje symbol “*” cenový index (price index) a symbol “!” index návratnosti (total return index)
– VEL. – celková velikost fondu v mil. Kč
– VKLADY – přibližná měsíční změna celkové velikosti fondu upravena o zhodnocení
| Otevřené podílové fondy – SMÍŠENÉ | |||||||||
| POŘ. | FOND | SPRÁVCE | VEL. mil.Kč | VKLADY mil.Kč | ČOJ 5.2.1999 | PŘIR. | VÝKON ZA 1M | VÝKON ZA 12M | VÝKON OD VZNIKU |
| 1. | JANTAR DIVID. | JANTAR | 12,64 | -3,0 | 4841,00 | 2,00 | 25,94 | -4,55 | 4,17 |
| 2. | INTERKONTO | ŽB-TRUST | 134,73 | 9,3 | 1,0898 | 4,00 | 6,90 | 8,89 | 10,41 |
| 3. | MEZ.BALANC. FOND | EXPANDIA | 129,36 | -2,4 | 2,6240 | 4,00 | 5,27 | -1,25 | 12,38 |
| 4. | AKRO KUPON | AKRO | 15,21 | -0,2 | 371,18 | 3,00 | 5,16 | - | - |
| 5. | CS-DYNAMICKÝ | CREDIT SUISSE AM | 6,41 | 1,2 | 0,9932 | 4,50 | 4,87 | - | - |
| 6. | AKRO ENERGETIKY | AKRO | 90,20 | 0,0 | 60,79 | - | 3,99 | - | - |
| 7. | AKRO KAP. VÝNOSU | AKRO | 16,07 | 0,0 | 28,73 | - | 3,31 | - | - |
| 8. | INTERNATIONAL | LINH ART | 3,67 | 0,0 | 0,9014 | 3,50 | 2,62 | - | - |
| 9. | SMÍŠENÝ PF | INVESTWAY | 0,01 | 0,0 | 6383,75 | 2,00 | 2,59 | 418,29 | 102,04 |
| 10. | CS-KONZERVATIVNÍ | CREDIT SUISSE AM | 5,27 | 0,9 | 1,0065 | 4,50 | 2,55 | - | - |
Zdroj: FOND SHOP č. 3/99



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
