Hlavní hvězdou této oborové události roku s podtitulem „Od one-to-one k one“ bude Stefan Engeseth, švédský konzultant pro mezinárodní korporace, vynikající řečník, trenér a autor knih „Detective Marketing“ a „ONE – a consumer revolution for business“. A právě koncept „ONE“ bude nosným tématem Stephanova vystoupení i celého kongresu.
Koncept ONE de facto znamená “vnešení/zapojení zákazníka do firmy” tak, aby hrál aktivní roli při tvorbě a vývoji produktů a služeb, které sám používá. Firmy uplatňující tento koncept, vyvíjejí své produkty a služby společně se svými zákazníky a zapojují je přímo do firemních procesů. Využívají „síly zákazníků“ namísto toho, aby s nimi „bojovali“. Zákazník se stává součástí značky.
Stefan při svých worskhopech uvádí mnoho reálných pozitivních příkladů toho, jak koncept ONE funguje a věnuje se také konkrétním technikám, jak „ONE“ ve firmě uplatnit. Nadto jej provází pověst poutavého, inspirativního i zábavného prezentátora, který vždy dokáže „rozsvítit atmosféru a interaktivně zapojit auditorium do diskuse“. Lze proto očekávat, že koncept ONE osloví nejméně stejný počet marketingových specialistů jako minulé ročníky kongresu Marketing Management (vždy okolo 300 účastníků), a že navazující panelová diskuse přinese mnoho užitečných podnětů a inspirací.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
