Doba splácení úvěru začíná již od šesti měsíců. Využívat ho mohou právnické i fyzické osoby. Ke sjednání smlouvy stačí předložit pouze občanský a řidičský průkaz. Zároveň s financováním je možné uzavřít výhodné pojištění, které je součástí měsíčních splátek. Vybraní zákazníci získávají při pořízení motocyklu navíc CCS kartu v hodnotě 5000 korun.
„motoCREDIT jsme na trh uvedli v létě minulého roku a za necelý rok jsme u našich zákazníků zaznamenali výrazný nárůst zájmu o tento způsob financování. Letos očekáváme ještě silnější poptávku, protože motoCREDIT nabízíme již od začátku roku,“ uvedl Milan Beutl, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto, a dodává: „V současné době je průměrná pořizovací cena u nových motocyklů 98 000 Kč, u ojetých je to 137 000 korun. V segmentu nových motorek mají naši klienti zájem většinou o slabší kubatury do 250 ccm3, u ojetých naopak o silnější nad 500 ccm3. Průměrná doba splácení je 36 měsíců.“
Délka financování nového i ojetého motocyklu je 6 – 48 měsíců. Maximální výše úvěru u nového motocyklu je 300 000 korun, minimální 22 000 Kč. U nových motocyklů s pořizovací cenou do 50 000 Kč je možno financovat až 100 % jejich ceny.
Výše úvěru u ojetých motocyklů se pohybuje od částky 25 000 korun až do 200 000 Kč. Financovat je možné motorky až do šesti let stáří. Přímá platba v této kategorii motocyklů začíná na 20 % z pořizovací ceny.
Přímo u prodejce vozu si klient může sjednat výhodné pojištění – povinné ručení a havarijní pojištění od České pojišťovny či pojišťovny Kooperativa. Součástí splátek může být také pojištění schopnosti splácet úvěr. Povinnost havarijně se pojistit platí až u motocyklů s úvěrem vyšším než 150 000 korun.
Společnost GE Money Auto slaví v letošním roce desetileté výročí svého působení na trhu financování automobilů v České republice. Od svého vstupu na trh v roce 1997 uzavřela více než 287 000 smluv na financování nových či ojetých vozů. Celkem svým zákazníkům profinancovala více než 36,3 miliard korun.
V roce 2006 profinancovala GE Money Auto nejvíce vozů koncovým uživatelům v České republice– celkem 38 794. Jejich souhrnná pořizovací cena byla téměř 7,5 miliard korun, ve srovnání s rokem 2005 jde o 5% nárůst.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
