Odpovědí může být koncept "ONE", ve kterém se zákazník přímo aktivně spolupodílí na tvorbě a vývoji produktů a služeb. Znamená to nechat zákazníka vstoupit „dovnitř“ firmy, a ne se pouze snažit dostat "dovnitř" zákazníka. Výhoda je jasná. „ONE“ firma nesleduje trh, ale vyvíjí se společně s ním - proto objevuje nové zákazníky a nové oblasti spotřeby dříve než ostatní.
Jak se stát "ONE" firmou ? To bude hlavní téma konference Marketing Management 2007 (6.6. 2007, hotel Ambassador Praha), které představí švédský konzultant, trenér a autor knih Stefan Engeseth v diskusi s dalšími řečníky - zástupci firem Budějovický Budvar, IKEA, Kofola, či UserGeneratedTV i s dalšími zájemci z řad účastníků.
Detailní program, včetně on-line registrace a novinek z příprav kongresu je k dispozici na adrese www.marketingmanagement.cz.
Uzávěrka přihlášek je nadále prodloužena



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
