„Vzhledem k prostředí nízkých úrokových sazeb a nepříznivému vývoji na finančních trzích ve druhém čtvrtletí minulého roku hodnotíme výši zisku pozitivně. V roce 2006 se nám opět podařilo snížit celkovou relativní váhu nákladů ve vztahu k objemu spravovaných prostředků a tím vytvořit podmínky pro rozdělení výnosů klientům nad úrovní inflace,“ uvedl Jan Diviš, předseda představenstva a generální ředitel Penzijního fondu České spořitelny.
Penzijní fond v roce 2006 připsal svým klientům 634,1 mil. Kč státních příspěvků a klientské prostředky tak byly celkově zhodnoceny v průměru na úrovni 6,9 %. Zhodnocení za rok 2006 převýší míru inflace, která v loňském roce dosáhla hodnoty 2,5 %. V absolutní částce rozdělí Penzijní fond České spořitelny svým klientům ze zisku roku 2006 částku 504,07 mil. Kč.
Penzijní fond České spořitelny se v pátém ročníku soutěže Accenture Zlatá koruna 2007 umístil na třetím místě se svým produktem Penzijní připojištění.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
