Z fondu budou například podporovány projekty zaměřené na teorii financí a finančních trhů, technologii a informační systémy nebo humanitní vědu a sociologii organizací. AXA je přesvědčena, že soukromý sektor může a měl by hrát důležitou úlohu v podpoře smysluplného akademického výzkumu, která je v souladu s jeho větší sociální odpovědností.
„VÝZKUMNÝ FOND AXA je dalším příkladem, jak může soukromý sektor poskytovat společnosti jako celku smysluplné příspěvky dlouhodobého významu. Doplněním finančních prostředků, které jsou k dispozici z tradičnějších zdrojů, pomůže VÝZKUMNÝ FOND AXA zajistit dostupnost financování vysoce kvalitního a nezávislého akademického výzkumu potřebného k řešení některých nejnaléhavějších problémů společnosti a k rozvíjení talentů a know-how. Jsem hrdý na to, že je AXA schopna sponzorovat tuto iniciativu,“ řekl Henri de Castries, předseda představenstva AXA.
VÝZKUMNÝ FOND AXA bude řízen vědeckou radou za předsednictví Ezry Suleimana, profesora politických věd na Princetonské univerzitě a nezávislého člena dozorčí rady AXA. AXA se zavázala, že během 5 let věnuje fondu celkovou částku 100 miliónů euro.
Fond bude podporovat akademické výzkumné instituce a jednotlivce zapojené do postdoktorandských výzkumných programů a bude podporovat akademické výzkumné projekty v následujících oblastech spojených s finančním zabezpečením jako předmětem podnikatelské činnosti AXA:
- chápání a prevence hlavních rizik člověka a jeho prostředí: zdraví a pandemie, stárnutí obyvatelstva a dlouhodobá péče, prostředí a klima,
- teorie financí a finanční trhy,
- věda, technologie a informační systémy: web 2.0 a virtuální světy,
- humanitní vědy a sociologie organizací.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
