Celý první den fóra se ponese v duchu případových studií zaměřených na komunikaci významných změn ve společnostech. Jako první vystoupí tiskový mluvčí společnosti AGC, pan Petr Maxa, který účastníkům přiblíží, jak interně podpořit proces změny značky, přechod Glaverbelu na AGC.
Profesionální, lidský, oblíbený ... Jack Stack opustil Českou spořitelnu. Jak připravit zaměstnance na někoho nového? Odchod respektovaného CEO - interní „PR“ NÁSTUPCE bude tématem paní Kláry Gajduškové z České spořitelny.
Prosperující Papirius vyrostl v Office Depot - jak podpořit úspěch nové značky přiblíží zástupci Office Depot, pan Daniel Galandr a paní Charlotta Kocevová. K Formování interní komunikace v sesterské společnosti se na příkladu integrace slovenských pivovarů Šariš a Topvar po vzoru České republiky vyjádří bývalý tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, pan Alexej Bechtin.
Motorpal má nového investora, aneb Proč a jak komunikovat zásadní události v životě firmy? napoví pan Pavel Chýňava, který dříve působil v Motorpal jako finanční ředitel, a pan Jan Nováček z 4JAN PUBLIC. Pan Pavel Novák z AMI Communications přiblíží změnu komunikační strategie značky Gambrinus.
Oficiální program prvního dne zakončí generální ředitel Alpine Pro, pan Miroslav Kupec s tématem Profesionalizace rostoucí firmy aneb rozvíjíme IK. Samotným koncem přednáškové části den nekončí a všichni účastníci jsou zváni na společný raut a příjemný večerní program.
Druhý den fóra bude ve znamení 3 paralelních bloků: Interní komunikace ve výrobním podniku, Manažer jako mediátor pracovního sporu aneb Dílna mediační techniky a Trénink komunikace v období nejistoty aneb jak předejít panice zaměstnanců při hrozbě reorganizace či propouštění.
Monika Pangerlová
marketing manager
777 733 234
Martina Poláková
PR specialist
606 541 445
Společnost top vision pokrývá celý segment odborného vzdělávání, jehož cílem je manažerský rozvoj na všech úrovních. Pořádá odborné semináře, interaktivní tréninky, výroční fóra, diskusní odpoledne a interní rozvojové programy ke všem oblastem podnikového řízení. Disponujeme nejširší a nezávislou sítí manažerů, expertů a lektorů v ČR.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
